Básnička Bésedmička

Výkon našich na B7 ve mně zanechal dojem tak silný a nesmazatelný, že ač jsem se snažil býti slušný, do říkanky se mi pletla slova ostrá, leč pravdivá.

Team ladies VZS Ostrava TWINS
Snad ony umějí lítat, ony mají wings!

Bolatická rychlá odnož - Ivon a Denis
Předběhly i mnoho těch, co mají penis

Bolatické jedničky - Denis a Ivon
Neumannka vzteky na trenéra křičí: A VON!!!

Na čele závodu další VéZeteS letka
Vidíme tam Stošu a Mira Letka

Ti dva si sedli, padli si do kroku
Neztrácejí čas a nehrabou se v rozkroku

A další rychlí vodníci – Majkl a Džemel
O tom že nemožeš už Majkle nemel

I ostatní grupy by tak dobré byly rády
Vivat VZS, to byl závod, ten měl grády

No a Kobry smutně a poraženě syčí
Tak se mi zdá, že jsou pěkně v ….


… pardon

5 komentářů:

  1. Koudy, ty zraješ, jak víno! Skvělá báseň. Berďa

    OdpovědětVymazat
  2. Dík Berďo, ta B7 mě prostě dostala, i když jsem ji neběžel. Až mě zase příště předběhneš, taky něco napíšu. ;-)
    Koudy

    OdpovědětVymazat
  3. Slov se mi nedostává,
    celé VZS s potleskem vstává.
    klobouk dolů pane řídící,
    v naše síly věřící.
    Báseň jak od českých velikánů
    nic nedodá víc běžeckého elánu!

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji twins k parádnímu výsledku a Koudymu k pěkné básni. Zdraví Kobra Stanislav.

    OdpovědětVymazat
  5. Koudy, ten posledni verš si mohl napsat na tvrdo, protože Kempičáka jsem dvakrát předběhl vždycky mě pozdravil: Kam běžiš ty Čičo? akorat místo velkého Č bylo velké P. Nejdřív jsem si myslel že to je jako takový ten přátelský vulgarismus, ale potom už mě nedohnal tak jsem si pomyslel že jsem mnohem lepší než nějaký Ironman, asi se trápil a musel čekat na kolegu, nebo se šel jen tak v noci vyvětrat a vyprdět. Každopadně Kobry byly fakt ubohé, Moiraka ani nevzpominam, a užívám si to teď jako nějaká stár.
    Stoša

    OdpovědětVymazat